Werkwijze

Bel voor een afspraak
0320- 747 100

Werkwijze

Bovenkant formulier


Als u een afspraak met een van onze adviseurs hebt, zal hij een goed en gedegen advies voor een nieuwe website of een redesign van uw oude website geven. Deze pagina helpt u door het proces die onze adviseur tevens met u door zal lopen. Het is niet de definitieve lijst van wat u nodig hebt, maar het is zeker een uitstekend uitgangspunt.


Introductie


Sales2you moet een beetje kennis hebben over uw bedrijf om een gevoel te krijgen hoe ze uw website moeten ontwerpen . Een goed uitgangspunt zou zijn om de volgende punten met onze adviseur door te nemen:

        • Inventarisatie over uw bedrijfsgeschiedenis.    
        • De producten die u verkoopt of diensten die u verleent.    
        • De grootte van het bedrijf - bij voorbeeld het aantal werknemers, een ruwe omzet (als u wilt om het te bieden - er is een groot verschil tussen hoe een 100.000 pond bedrijf en een honderd miljoen pond bedrijf eruit moet zien!)
        • Bent u een internationaal bedrijf? Zo ja, welke landen?
        • Hoe lang bent u al vastgesteld?
        • Beschrijf het bedrijf met behulp van vijf of tien woorden (bijvoorbeeld jonge, levendige, technologie gebaseerde, enz.)

De oude website
De adviseur zal uw website uitvoerig bekijken en met u de volgende punten doorlopen:

        • Wat goed is aan de website?    
        • Wat is slecht aan de website? (Dat wil zeggen oude kleurenschema's, te oud ontwerp)
        • Hoe lang geleden werd het gebouwd? En wie heeft de website gebouwd?
        • Welke niveaus van verkeer is op dit moment ontvangen?
        • Hoe vaak je een echte sales lead krijgt via de website?
        • Wie is verantwoordelijk voor het bijwerken van de site?

Om aan uw eisen te voldoen, zou ons bedrijf moeten weten waarom de oude website niet meer voldoet, dus ook in  detail. gegevens over de oude website, die niet relevant lijken te zijn.


De nieuwe website:

 

Onze adviseur bekijkt wat van belang kan zijn bij een nieuwe website en neemt dit met u door.

        • Hij beschrijft de doelstellingen van de website samen met u (b.v. om meer verkeer, meer producten bewustzijn, het genereren van meer omzet, aanbod e-commerce, adverteren voor een nieuw product of dienst)
        • Wie is de doelgroep? Is dit veranderd in vergelijking met de oude site?
        • Wat zijn de demografische gegevens (zoals kinderen of volwassenen, sociale klasse, inkomen, locatie, enz.)
        • Is de nieuwe website een onderdeel van een re-merk of voor het lanceren van een nieuw product?
        • Is er een andere reclame-plaats, waar de nieuwe website bij aangesloten moet worden?
        • Wat zijn de unique selling points voor uw bedrijf, uw producten of uw diensten?
        • Op welke industrie bent u zich aan het richten met de website?
        • Is de markt al verzadigd met concurrenten?
        • Geef een overzicht van een paar websites van concurrenten.


De look en feeling van de nieuwe website:

        • De website moet een verlenging zijn van een offline media, reclame of branding die je hebt. Het is altijd handig om te worden voorzien van een brochure, een aantal marketing literatuur of het jaarverslag om te helpen een gevoel te krijgen voor het bedrijf.
        • Om een idee krijgen van de aard van de site die u wilt, markeer drie of vier websites die u leuk vindt - niet per se concurrenten of sites met betrekking tot uw branche. Geef een paar voorbeelden van sites waarvan u b.v. de kleurenschema's, de navigatie of de interactieve elementen mooi vind.
        • Heeft u toegang tot corporate images?
        • Heeft uw bedrijf een afbeeldingen bibliotheek? Grotere bedrijven hebben soms een eigen afbeeldingen bibliotheek en besteden honderden of duizenden euro's aan fotografie. Het zou zinvol zijn om deze beelden te gebruiken, indien mogelijk. Als uw bedrijf niet over een beeldbank beschikt, dan zal de adviseur u adviseren.
        • Een ander gebied dat altijd over het hoofd wordt gezien is copywriting. Heeft u de tekst klaar om over te gaan zetten op uw website? Heeft u de middelen of vaardigheden voor het maken en leveren van de tekst die op de website komen? Indien het antwoord op deze vragen nee is, heeft u een web copywriter nodig, indien nodig kunnen wij deze service verlenen. 


Technische eisen:


Dit moet een beschrijving bevatten over speciale technische eisen die uw bedrijf zou kunnen hebben:

        • Is het een intranet / extranet of internet site?    
        • Als het een intranet, is het een alleen voor Windows-omgeving?
        • Heeft uw een webhosting bedrijf of een interne server? Kunt u een bepaalde programmeertaal? namelijk Microsoft alleen, ASP of PHP Open Source?
Gears - Webhosting Werkwijze

Onderhoud


Het voortdurende onderhoud van een website is een vaak vergeten aspect van het ontwerp van de website. Onze adviseur zal dit zeker onder de aandacht brengen zoals:

    • Wie is verantwoordelijk voor de on-going onderhoud van de website?
    • Heeft u de vaardigheden, middelen en tijd om de website in eigen huis te houden?
    • Wat gebeurt er als dat personeelslid het bedrijf verlaat?

Promotie:

Off-line promotie, daar gaat de adviseur ook wat vragen over stellen. Een website moet echt worden ondersteund door een off-line strategie van promotie en reclame, misschien overwegen om het volgende:

        • Postal mailings    
        • Brochures
        • Pr-stunt
        • Sponsoring
        • Gratis geschenken.

Dan heb je ook nog On-line promotie:

De on-line promotie van een website wordt vaak over het hoofd gezien bij het overwegen van de website. De promotie van uw website op het internet, zowel in termen van het plaatsen op zoekmachines en ook het opbouwen van banden met andere websites, is van vitaal belang voor het voortdurende succes van de site.
U zou moeten overwegen:

        • Link partners bouwen.    
        • Zoekmachine optimalisatie en onderwerping.
        • Zoekmachine betaalde vermeldingen (gesponsorde links ziet u aan de zijkant van uw zoekresultaten).
        • E-mail marketing - vaak HTML e-mails die inline worden gebrandmerkt met de website.
        • Banner reclame op een hoog verkeersvolume websites.

De Conclusie:

Aan het eind van het gesprek zal u helder geschetst worden hoe uw website in alle facetten het best tot zijn recht komt. Als vuistregel geldt dat bij Methode & Class wij een volledig voorstel aanbieden, over hoe de site zal worden gebouwd, de lay-out, de kosten (initiële en tussentijdse evaluatie), Sales2you is en zal zich verantwoordelijk voelen voor uw bedrijf.